Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

janacz

5. 12. 2011 17:15
Ať mi to někdo vysvětlí

... samota tíží...  nesnáším samotu...  atd doplňte sami, to snad pochází z dob, kdy lidé se se museli bránit "když je nás víc nebojíme se vlka nic." ;-D

0 0
možnosti

Já rád játra

5. 12. 2011 14:50
a preview take nesnasite?

Clovece, smaznete to a zverejnete znova ale poradne, bez tech HTML paznaku uvnitr.

1 0
možnosti

Katarina Vaculikova

5. 12. 2011 15:08
Re: a preview take nesnasite?

musim sa pana Stuchlika zastat, ale muselo sa to nejak zblbnut, pretoze ja som ten clanok citala po zverejneni a bol v poriadku.. takze tie blbosti HTML tam dost dobre nechapem, ako sa tam zobrali... :-/?

0 0
možnosti

Leopoldo

5. 12. 2011 13:53
Straním se lidí

protoze se koupou málo,mluví spostu vecí,které me naprosto nezajímají a nudí a vyptávají se na veci,po kterých jim nic není.Uznávám,ze jsem asociální a cítim se tak dobre.Presto dostávám stále hodne pozvánek na které vetsinou nereaguji,snad aby si lidi uz jednou uvedomili,ze me nezajímají.Ale marne.Proc? Myslí si snad ,ze po me budou dedit a pres moje neuctivé jednání chtejí  být simpatickými? Nebo me litujou?Nemám odpoved.

1 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

5. 12. 2011 12:40
Naposled když jsem byl

na školní akci, tak byla kombinace hlasité blbé hudby, na kterou se absolutně nedalo tancovat, ledaže bych se strašně zdunil- což nedělám- a bavit se s někým se taky nedalo, hnusného piva, takže sem skončil u jednoho, a nedýchatelného zakouřeného vzduchu. Takže jsem odešel, lepší než se tam dusit dál. A takhle to dopadá skoro vždycky :-/ Rád bych měl aspoň nějaký sociální život, ale tady jaksi není o co stát.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS